شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر در جلب مشارکت مردم بر مصرف بهینه آب با رویکرد بازاریابی اجتماعی و استفاده از روش IPA-G-FGAHP: مطالعه موردی شرکت آب و فاضلاب رودهن
شناسایی و اولویت بندی شیوههای بازاریابی بانک ملی با استفاده از تکنیک IPA-G-FGAHP
شناسايي و اولويت بندي شاخصهاي ارتقاء کيفيت زندگي کاري کارکنان با استفاده از روش IPA-G-FGAHP ؛ مورد مطالعه: بيمارستان علامه بهلول گنابادي
داوری:
بررسی تاثیر هوش سازمانی بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی چابکی سازمانی(مورد مطالعه: اداره کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی)
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر چابکی سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری و بالندگی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای استان خراسان رضوی)
مکان یابی در زنجیره تأمین سبز با تأکید بر ابعاد ریسک
ارائه یک مدل فازی مردد جهت رتبهبندی استراتژیهای نگهداری و تعمیرات در شركتهای کوچک و متوسط صنعتی(مطالعه موردی: صنعت ماشین آلات و تجهیزات)
مکان یابی نقاط تفریحی در کلان شهر مشهد با روش تلفیقی MCDMو GIS